1. Tooted

Veebipoes www.clariston.ee on tooted jagatud tootekategooriatesse brändide kaupa (nt „LOISIR“), millel on omakorda alamkategooriad (nt „Käekellad“, “Ehted” jne.).

Uute tooted on leitavad nupu “UUED TOOTED” all, soodushinnaga tooted nupu “SOODUSHINNAGA” all.

Kõikide brändide tooted, nii uued kui ka soodushinnaga, on nähtavad nupu “ KÕIK TOOTED” all.

  1. Toodete lisamine “Lemmikutesse” ja “ Ostukorvi”

Tootepildil klikkides avaneb täpsem tootekirjeldus. Leidke endale sobiv toode ja lisage see lemmikutesse vajutades nupule “LISA LEMMIKUTESSE” või ostukorvi, vajutades „LISA OSTUKORVI”.

Valik “LISA LEMMIKUTESSE” võimaldab kõik huvipakkuvad tooted tõsta enne ostuotsuse langetamist n.ö. eraldi kausta.

Lemmikutesse lisatud tooteid on võimalik eemaldada vajutades ristikujulisele ikoonile. Sobiva toote saab lemmikutest tõsta automaatselt ostukorvi, vajutades nuppu “ LISA OSTUKORVI”.

NB! “Lemmikutesse” lisatud tooted ei ole süsteemi poolt automaatselt broneeritud ja need on teistele ostjatele saadaval seni kuni toode on lisatud ostukorvi.

Sobiva toote leidmiseks võite kasutada ka otsingut. Kirjutage otsingumootori lahtrisse märksõna või tootenimi ning oodake tulemuste avanemist alla lahti tulevad kastis või vajutage “Luubi märgile”. Teile kuvatakse tooted, mis võiksid vastata antud otsingukriteeriumile.

Oma ostukorvi sisu ja maksumust saate vaadata, liikudes kursoriga paremal üleval asuvale nupule „OSTUKORV“.

Ostukorvis saab koguse lahtril vastavalt noolega kas üles või alla vajutades muuta koguseid. Ostukorvist on võimalik tooteid eemaldada, vajutades ristikujulisele ikoonile. Ostukorvist saate samuti tagasi minna tootelehele, vajutades nuppu “JÄTKA OSTMIST”.

  1. Ostutehingu vormistamine

Avatud ostukorvis näete valitud tooteid, kogust ja hinda. Edasi liikumiseks vajutage nupule „MINE MAKSMA“

Arvelduseks sisestage korrektsed andmed ostu sooritaja kohta (nimi, telefon, aadress, e-posti aadress), seejärel näete kauba maksumust ja hinda. Kogu kaubale lisandub tasu transpordi eest, vastavalt valitud transpordiviisile. Täpsem info transpordivõimaluste ja hindade kohta on avalehel nupu “TARNE” all.

Valige makseviis – kasutame www.maksekeskus.ee makselahendust, mille abil saate tellimuse eest tasuda kõikide Eestis kasutatavate pangalinkidega.

Nõustuge Müügitingimustega ning kinnitage tellimus, vajutades nuppu „ESITA TELLIMUS“.

Tellimuse esitamisega loetakse müügitehing sõlmituks, ekraanil kuvatakse tellimusarve. Tellimusarve saadetakse ka kliendi poolt sisestatud e-posti aadressile. Manustesse tuleb ka eraldi arve .PDF dokumendina.

  1. Tellimuse eest tasumine

Tellimust hakatakse täitma alles pärast makse teostamist ja raha laekumist veebipoega opereeriva ettevõtte kontole.

Clariston.ee lehel on võimalik tasuda Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank ja PocoPay pangalinkidega ning PayPal kontoga.

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus AS-le.

Kõik maksed toimuvad eurodes ning arvestatakse maksja kontolt maha eurodes.

  1. Kauba kohale toimetamine

Kaup otse kätte 0€

Kaupa on võimalik otse kätte saada ainult Tartu linna piires vastavalt kokkuleppele kauba müüjaga, helistades numbrile +372 53464626 või kirjutades  oma soovist aadressile info@clariston.ee.

Kauba tellimine Omniva pakiautomaati 2,99 €

Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 1-3 tööpäeva jooksul, mitte kauem kui 10 päeva alates tellimuse täitmisest.
Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

Täpsem info: www.omniva.ee

Kauba tellimine Smartpost pakiautomaati 2,99 €

Pakiautomaati tellides jõuavad tooted kohale 1-3 tööpäeva jooksul, mitte kauem kui 10 päeva alates tellimuse täitmisest.

Paki saabumisel pakiautomaati saadetakse Teie mobiiltelefonile SMS-teade, milles on pakiautomaadi asukoht ning uksekood.

Täpsem info: www.smartpost.ee

  1. Toodete tagastamine ja pretensioonide esitamine

Veebipoega opereeriv ettevõte vastutab veebipoes clariston.ee müügil olevate toodete nõuetele vastavuse ja puuduste eest. Pretensioonide esitamise tähtaeg on 2 aastat (vt „Müügitingimused“). Ostjal on õigus pöörduda oma huvide kaitseks Tarbijakaitseametisse.

Clariston.ee on alati huvitatud probleemile kiire ja mõlemaid osapooli rahuldava lahenduse leidmisest. Palume pöörduda meie poole kirjutades aadressile info@clariston.ee , koos leiame lahenduse!

  1. Konfidentsiaalsus

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Veebipood on isikuandmete vastutav töötleja, veebipood edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Maksekeskus As-le.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud kokkulepete alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

Ostjal on õigus nõuda oma andmete kustutamist clariston.ee andmebaasist.

  1. Kontakt

Kõikide küsimuste korral palume võtta meiega ühendust numbril +372 53 46 46 26 või kirjutage aadressile info@clariston.ee.

Kirjadele vastame 24 h jooksul.

0
    0
    Sinu ostukorv
    Sinu ostukorv on tühiTagasi poodi
      Arvuta saatmiskulud
      Lisa kupong